Φτιάξε αυτό το απλό γλυκό, για τις… δύσκολες ώρες!

Ήρθε πάλι εκείνη η στιγμή που «σκοτώνεις» για γλυκό…

Τίποτα δεν μπορεί να σταθεί ανάμεσα σε σένα και το κουτί με τα λαχταριστά γλυκάκια, που περιμένει υπομονετικά να τ’ ανοίξεις στο ψυγείο.

Αλήθεια τώρα, μήπως το παράκανες τελευταία με τη ζάχαρη και τα γλυκά; Μήπως πρέπει να βρεις μια εναλλακτική, μια διέξοδο στο μόνιμο… τραγούδι των Σειρήνων;

Να βοηθήσω;

Μέχρι να δεις όμως τι θα κάνεις γι’ αυτό (σ.σ. ζήτα βοήθεια, μπορείς να μάθεις να το ελέγχεις), κάτσε να σου δώσω εγώ μια ιδέα.

Φαντάσου τώρα ένα επιδόρπιο που να συνδυάζει 3 αγαπημένα συστατικά: σοκολάτα, ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα τρόφιμα, χωρίς να ξεχειλίζει από ζάχαρη και λίπος.

Καθένα από τα συστατικά του, έχει να μας προσφέρει κάτι ευεργετικό.

Τα φρούτα είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, παρέχοντας γλυκιά γεύση και χρώμα, με φυσικό τρόπο.

Οι ξηροί καρποί παρέχουν καλά λιπαρά και πρωτεΐνη, όπως και την τραγανή υφή.

Η μαύρη σοκολάτα προσθέτει γεύση χωρίς το υψηλό ποσοστό ζάχαρης της αντίστοιχης γάλακτος, παρέχοντας φλαβονοειδή που μειώνουν την πίεση του αίματος και την αντίσταση στην ινσουλίνη.

Μη σε τρομάζει η ενέργεια που δίνει, αν χρησιμοποιήσεις κουβερτούρα χωρίς ζάχαρη ή με στέβια, θα σου δώσει περίπου 105 θερμίδες λιγότερες (δηλαδή 141 θερμίδες/κομμάτι).

Η τελευταία παραλλαγή προτείνεται ανεπιφύλακτα σε διαβητικούς ή γυναίκες με ενδοκρινολογικά προβλήματα.

Και όλα αυτά μόνο με 0,52 ευρώ ανά μερίδα!

Καλή σας απόλαυση!

%ce%b3%ce%bb%cf%85%ce%ba%ce%ac%ce%ba%ce%b9-2

ΜΑΥΡΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΜΕ ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ

Συστατικά

(για 7 μερίδες)

200 gr καλής ποιότητας κουβερτούρα για γλυκά,  με υψηλή σε περιεκτικότητα κακάο.

70 gr αποξηραμένα φρούτα επιλογής σας, κομμένα σε μικρά κομμάτια (π.χ. cranberries, σύκο, μάνγκο κ.α.)

70 gr φιστίκι Αιγίνης (ή καρύδι ή αμύγδαλο), σε μικρά κομμάτια

 

Εκτέλεση

Λιώστε τη σοκολάτα σε bain marie. Πριν απ’ αυτό όμως, τη σπάμε σε μικρά κομματάκια για να λιώσουν εύκολα κι ομοιόμορφα.

Παίρνουμε ένα μεταλλικό σκεύος (σ.σ. μπολ) και το τοποθετούμε μέσα σε κατσαρόλα με νερό, σε χαμηλή φωτιά (σ.σ. περίπου 50οC, πρέπει να χρησιμοποιήσεις θερμόμετρο κουζίνας για να μην την κάψεις).

Ανακατεύουμε με ξύλινη κουτάλια, μόλις αρχίσει να λιώνει η σοκολάτα και αποσύρουμε από τη φωτιά όταν η θερμοκρασία της φτάσει τους 48-50 οC. Συνεχίζουμε το ανακάτεμα για λίγη ώρα ακόμα, μέχρι το μίγμα να γίνει ομοιόμορφο.

Προσθέστε 1,5 με 2 κουταλιές της σούπας λιωμένη σοκολάτα σε κάθε κοιλότητα της φόρμας για cupcakes/muffins.

Ραντίστε με ξηρούς καρπούς και αποξηραμένα φρούτα, πιέζοντας τα λίγο να βυθιστούν μεσ’ τη σοκολάτα. Αφήστε το μίγμα να κρυώσει για 20 λεπτά και μετά βάλτε το στο ψυγείο για άλλη 1 ώρα.

Αφαιρέστε τα σοκολατάκια από τη φόρμα τους και φυλάξτε σε αεροστεγή zip top σακουλάκια στο ψυγείο.

 

Διατροφική αξία (ανά κομμάτι)

Ενέργεια: 246 kcal

Πρωτεΐνη: 3,56 g

Υδατάνθρακες: 26,2 g

Λίπος: 14,47 g

Φυλλικό οξύ: 6,44 mcg

Μαγνήσιο: 61 mg

Κάλιο: 158 mg

Μοιραστείτε το περιεχόμενο της σελίδας ...
Email this to someonePrint this pageShare on Facebook211Share on Google+0Share on LinkedIn3Tweet about this on Twitter

Tags: , , , , , , , , , , , , ,