Ποιος είπε ότι δεν μπορείς να φτιάξεις παγωμένο γιαούρτι στο σπίτι;

Όπως διάβασες στο προηγούμενο μου άρθρο, το παγωμένο γιαούρτι έχει αρκετά πλεονεκτήματα έναντι του παγωτού. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι η αγορά του παγωτού υποχωρεί σταδιακά παγκοσμίως, έναντι επιλογών ανάλογων με το frozen yogurt!

Για να σε… δροσίσω λιγάκι, θα σου δώσω έναν πολύ εύκολο τρόπο να φτιάξεις frozen yogurt στο σπίτι με μόνο 4 υλικά, ώστε να μπορείς να ελέγχεις τι είναι αυτό που τελικά τρως.

Όπως θα δεις, πρόκειται για μια απίστευτα εύκολη συνταγή που δίνει τελικά ένα πολύ υγιεινό επιδόρπιο, με πολλές παραλλαγές στη γεύση και χωρίς να επιβαρύνει το βάρος και το (πολύτιμο) σχήμα σώματος… Πολύ απλά γιατί έτσι γλιτώνεις το μεγαλύτερο πρόβλημα που έχει το frozen yogurt: τη ζάχαρη!

Μπορείς να προσθέσεις ό,τι φρούτα θέλεις, ό,τι γιαούρτι προτιμάς και όσο μέλι τελικά πιστεύεις ότι χρειάζεται για να έρθει στα δικά σου… μέτρα.

Αν πάλι νιώθεις… άτακτος μπορείς να προσθέσεις φυστικοβούτυρο, merenda, chips σοκολάτας, ξηρούς καρπούς κ.α. Κοινώς, ό,τι τραβάει η ψυχή σου!

Άσε δε, που δεν χρειάζεται ούτε παγωτομηχανή για να το φτιάξεις.

Να ‘σαι σίγουρος-η, θα ξετρελάνει μικρούς και μεγάλους!

Και όλα αυτά με μόνο 139 θερμίδες και 0,56 ευρώ ανά μερίδα! Τι άλλο να ζητήσεις;

Σπιτικό παγωμένο γιαούρτι, χωρίς ζάχαρη  

Υλικά για 4 μερίδες

4 κούπες (240ml έκαστος) παγωμένα φρούτα (π.χ. ροδάκινα), κομμένα σε μικρά κομμάτια

½ κούπα πλήρες σε λιπαρά στραγγιστό ελληνικό γιαούρτι

2 κγ εκχύλισμα βανίλιας

3 κ.σ. μέλι

Εκτέλεση

Στο δοχείο του mixer, προσθέτουμε τα παγωμένα φρούτα, το γιαούρτι, το εκχύλισμα βανίλιας και το μέλι. Προτιμάμε το πλήρες γιαούρτι για να γίνει πιο κρεμώδες το μίγμα.

Χτυπάμε το μίγμα μέχρι να γίνει κρεμώδες, για περίπου 5 λεπτά.

Μεταφέρουμε το μίγμα σε αεροστεγές σκεύος και το βάζουμε στην κατάψυξη για κανά δυο ώρες.

Το παγωμένο γιαούρτι αντέχει στην κατάψυξη για περίπου 1 μήνα.

ΥΓ: Μπορείς βέβαια να φτιάξεις μόνο σου και τα παγωμένα φρούτα που απαιτεί η συνταγή, για μεγαλύτερη οικονομία. Συγκεκριμένα, πλένεις, ξεφλουδίζεις όπου είναι απαραίτητο και στεγνώνεις πολύ καλά τα κομμένα σε μικρά κομμάτια φρούτα. Τα απλώνεις σε μια λαδόκολλα και τα σκεπάζεις με μια μεμβράνη. Ακολούθως τα βάζεις στην κατάψυξη για αρκετές ώρες και τα μεταφέρεις αργότερα σε zip top σακουλάκια για την κατάψυξη.

Διατροφική ανάλυση ανά μερίδα

Ενέργεια: 139 kcal

Πρωτεΐνη: 2 gr

Υδατάνθρακες: 33 gr

Φυτικές ίνες: 3,4 gr

Λίπος: 1,14 gr

Ασβέστιο: 46,5 mg

Κάλιο 390,56 mg


Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που επενδύσατε να διαβάσετε την αρθρογραφία μου! Αν θέλετε να ενημερώνεστε για κάθε νέο μου άρθρο, ελάτε να συνδεθούμε στο Facebook, κάνοντας “like” την προσωπική μου σελίδα στο σύνδεσμο http://www.facebook.com/milessisgeorge  ή σε οποιοδήποτε από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα που έχω παρουσία και βρίσκονται στο τέλος (footer) της σελίδας. Σας ευχαριστώ, Γιώργος Μίλεσης.

Μοιραστείτε το περιεχόμενο της σελίδας ...
Email this to someonePrint this pageShare on Facebook306Share on Google+1Share on LinkedIn1Tweet about this on Twitter

Tags: , , , , , , , , , ,