Μήπως να βάλω γάλα στον καφέ μου;

Ποιος δεν λαχταρά έναν ωραίο, αρωματικό, ζεστό ίσως, καφέ για να ξυπνήσει ή να… τονωθεί; Ξέρετε όμως ότι ο καφές δεν είναι μόνο για να μας ξυπνάει;

Ο καφές – και ειδικότερα οι περιεχόμενες πολυφαινόλες του – έχει πλήθος ευεργετικών επιδράσεων, όπως είναι η αντιοξειδωτική, η αντιφλεγμονώδης,  η αντικαρκινική,  η αντιδιαβητική και η αντιυπερτασική δράση.

Άλλωστε, μια διατροφή πλούσια σε πολυφαινόλες είναι ιδιαίτερα ευεργετική για τη συνολική υγεία. Καλές πηγές πολυφαινολών θεωρούνται και τα μούρα (π.χ. φράουλες, σμέουρα, μύρτιλα κ.α.), το ρόδι, το πράσινο τσάι, οι ξηροί καρποί (όπως τα αμύγδαλα, τα καρύδια) και το ελαιόλαδο.

Το πρόβλημα είναι ότι δεν απορροφούμε ως σώμα εύκολα τις πολυφαινόλες, κι ας έχουν τόσο σημαντικές επιδράσεις. Γι’ αυτό οι επιστήμονες έχουν καταφύγει σε διάφορες δοκιμές συνδυασμών τους, ώστε να αυξηθεί η βιοδιαθεσιμότητα τους.

Δείτε περισσότερα στο παρακάτω βίντεο.