5 απλοί, επιστημονικά αποδεδειγμένοι, τρόποι να χάσουμε σπλαχνικό λίπος (video)

Αν είστε άνδρας άνω των 35 ετών ή γυναίκα σε περικλιμακτηριακή περίοδο πιθανότατα αναγνωρίζετε την επίπτωση του χρόνου στο σχήμα του σώματος. Ξαφνικά, η αύξηση βάρους αρχίζει να συνεπάγεται και αύξηση της περιμέτρου της κοιλιάς, με όλες τις συνακόλουθες επιπτώσεις στην καρδιαγγειακή υγεία και στην πιθανότητα εκδήλωσης σακχαρώδη διαβήτη.
Βέβαια, μπορείτε να εκτιμήσετε απλά το επίπεδο συσσώρευσης λίπους στην κοιλιακή χώρα. Με μια μεζούρα μετρήστε την περιφέρεια γύρω από τη μέση σας: οι μετρήσεις άνω των 102 εκατοστών για τους άνδρες και 88 εκατοστών για τις γυναίκες συνεπάγονται κοιλιακή παχυσαρκία.
Να σημειωθεί βέβαια ότι δεν υπάρχει αποδεδειγμένος τρόπος να στοχεύσουμε μόνο στην απώλεια σπλαχνικού λίπους. Τόσο η απώλεια όσο και η αύξηση βάρους/λίπους συμβαίνει συνολικά στο σώμα, απλά η διαφοροποίηση ανά άτομο φαίνεται πως ελέγχεται γονιδιακά.
👉Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε 5 αποδεδειγμένους τρόπους να χάσετε λίπος, συμπεριλαμβανομένου και του σπλαχνικού.