Πόσο κρέας πρέπει να τρώμε; (video)

Όπου κι αν κοιτάξουμε, όλες οι πληροφορίες συντείνουν σε ένα κοινό σημείο: πρέπει να τρώμε πολύ κρέας για να χορτάσουμε, να ευχαριστηθούμε, να μην πεινάμε ή ακόμα και για να χάσουμε βάρος.

Είναι όμως έτσι; Είναι το περισσότερο το καλύτερο, όταν μιλάμε για πρωτεΐνη – ειδικά ζωική;

Οι ισχύουσες συστάσεις προτείνουν ημερήσια πρόσληψη 0,8 gr πρωτεΐνης/kg σωματικού βάρους. Αυτό σημαίνει ότι ένα άτομο 70 κιλών χρειάζεται 56 gr πρωτεΐνης ημερησίως, ενώ σε κάποιον που ζυγίζει 100 κιλά αντιστοιχούν 80gr. Σύσταση που είναι σημαντικά μικρότερη απ’ ότι τρώμε συνήθως, καθώς η πραγματική πρόσληψή μας φαίνεται πως είναι 2 με 3 φορές μεγαλύτερη!

Βέβαια, σε κάποιες κατηγορίες η σύσταση είναι διαφορετική: 1 gr/ημέρα για άτομα άνω των 65-70 ετών (λόγω κακής απορρόφησης και αυξημένης απώλειας μυϊκής μάζας), ενώ σε αθλητές και τακτικά αθλούμενους η σύσταση κυμαίνεται από 1,2-2 gr/ημέρα ανάλογα με την έκταση της μυϊκής καταπόνησης.

Για όλους τους υπόλοιπους όμως, προτείνεται να προσλαμβάνουμε τη μικρότερη από τις συστάσεις, όχι περισσότερο από 1 gr πρωτεΐνης/μέρα. Κάτι που σίγουρα δεν ταιριάζει με τις εικόνες μερίδας που μας κατακλύζουν στα εστιατόρια, τις εκπομπές μαγειρικής ή στα social media.

Γιατί όμως τέτοια διαφορά; Ποιο είναι το πρόβλημα από την αυξημένη κατανάλωση κρέατος (συμπεριλαμβανομένων των αυγών και των τυριών); Τι συμβαίνει στο σώμα μας σε αυτή την περίπτωση;

👉Δείτε τις απαντήσεις στο παρακάτω βίντεο: