Αυτά πρέπει να φάμε ή να πιούμε πριν τον ύπνο (video)!

Ολοένα και περισσότεροι πλέον υποφέρουν από φτωχό, ανεπαρκή ή διαλειμματικό ύπνο. Κάτι που ευνοεί μακροπρόθεσμα την εκδήλωση χρόνιων νοσημάτων, νευρολογικών προβλημάτων, ενώ αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Γενικά, συστήνεται η διάρκεια του ύπνου να κυμαίνεται από 7-9 ώρες ώστε να μπορέσουμε να τα βγάλουμε πέρα την επόμενη ημέρα.

Σ’ αυτό μπορεί να βοηθήσουν συγκεκριμένα τρόφιμα: είτε επειδή περιέχουν μαγνήσιο είτε επειδή βοηθούν στην παραγωγή μελατονίνης (που ρυθμίζει τον ύπνο) και σεροτονίνης (που ρυθμίζει τη διάθεση).

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί.