Δώστε ενέργεια στο σώμα, μέσα στον καύσωνα!

Όσο ανεβαίνει ο υδράργυρος, τόσο μειώνεται η όρεξη και αυξάνει η κόπωση, ειδικά στο κομμάτι της μέρας που κάνει την περισσότερη ζέστη. Πολλές φορές, ακόμα και τα φρούτα είναι δύσκολο να τα φάμε αν δεν είναι παγωμένα.

Θα ήταν λοιπόν μια λύση, να τα πιούμε αντί να τα φάμε σ’ ένα παγωμένο smoothie, γεμάτο φρούτα εποχής και γάλα/γιαούρτι. Θα μπορούσε να είναι πρωινό ή ακόμα και ενδιάμεσο γεύμα, για το σπίτι ή τη δουλειά – ένα κάλο thermos χρειάζεται μόνο.

Ακολουθεί μια δροσιστική πρόταση με πεπόνι και μπανάνα, γεμάτη ενέργεια για τις πολύ δύσκολες μέρες του καύσωνα.  Πλούσιο επίσης σε βιταμίνες Α και, C, καθώς και σε θειαμίνη, νιασίνη, Β6 και κάλιο, ενώ δεν περιέχει καθόλου χοληστερόλη.

 

Καλοκαιρινό smoothie πεπονιού

Χρόνος παρασκευής: 10 λεπτά

Μερίδες: 2

 Συστατικά

  • 1 κούπα πεπόνι, κομμένο σε κύβους
  • ¾ κούπας γιαούρτι 2%
  •  2 μικρές μπανάνες
  • ½ ποτήρι γάλα 2% ή αμυγδάλου
  • 1 κγ χυμό lime
  • πάγο

 

Εκτέλεση

Κόβουμε το πεπόνι σε κύβους και βάζουμε όλα τα συστατικά στο blender.

Χτυπάμε για 1 λεπτό, μέχρι το μίγμα να γίνει απαλό.

Αν το smoothie θέλετε πιο πηκτό, προσθέστε περισσότερη μπανάνα ή πάγο.

Αν όμως το θέλετε πιο αραιό, προσθέστε περισσότερο γάλα ή χυμό πορτοκάλι.

Αν πάλι το θέλετε πιο γλυκό, μπορείτε να βάλετε λίγο μέλι στο μίγμα.

Βάλτε πάγο στα ποτήρια και σερβίρετε!

 

Διατροφική αξία, ανά ποτήρι

  • Ενέργεια:            168 kcal
  • Υδατάνθρακες:   30 gr
  • Πρωτεΐνη:           5 gr
  • Λίπος:                 3,12 gr

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο που επενδύσατε να διαβάσετε την αρθρογραφία μου! Αν θέλετε να ενημερώνεστε για κάθε νέο μου άρθρο, ελάτε να συνδεθούμε στο Facebook, κάνοντας “like” την προσωπική μου σελίδα στο σύνδεσμο https://www.facebook.com/milessisgeorge  ή σε οποιοδήποτε από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα που έχω παρουσία και βρίσκονται στο τέλος (footer) της σελίδας. Σας ευχαριστώ, Γιώργος Μίλεσης