Έχουν σημασία οι συνδυασμοί τροφών στην απώλεια βάρους; (video)

Αν είναι κάτι που χαρακτηρίζει όσους προσπαθούν να χάσουν βάρος είναι η ανυπομονησία: εξαιτίας της είναι διατεθειμένοι να κάνουν διάφορα πειράματα, να δοκιμάσουν ό,τι μύθευμα ακούσουν ή διαβάσουν.  Ακούμε λοιπόν κατά καιρούς:

  • «Μην τρως πρωτεΐνη και υδατάνθρακες στο ίδιο γεύμα»
  • «Φάε φρούτα μόνο με άδειο στομάχι»
  • «Μην πίνεις νερό με τα γεύματα»
  • «Φάε μόνο μια κατηγορία τροφίμου – από πρωτεΐνη, άμυλο, φρούτα, ξηρούς καρπούς και σπόρους – ανά γεύμα».

Κι όλα αυτά με την υπόσχεση της καλύτερης απώλειας βάρους. Βέβαια, τι κοινό έχουν όλα αυτά; Δεν υποστηρίζονται ερευνητικά!

👍Για το λόγο αυτό, δεδομένου του κομβικού ρόλου που έχει στη μέρα μας το κύριο γεύμα, ας δούμε 2-3 επιστημονικά δεδομένα στο παρακάτω βίντεο.